10 augusti 2012

Formex augusti 2012

Sitter i bilen och bläddrar i den innehållsrika Formexkatalogen! Många intressanta leverantörer finns representerade i denna ljuvliga "bok".
Det blir ingen mässa för mig i år, då jag måste jobba i butiken, men jag har bra leverantörer och eventuellt några nya inför hösten. Troligen kommer det att hända/bli en hel del förändringar i företaget under närmaste halvåret, vill ännu inte gå in på detaljer då jag inte vet säkert hur det kommer att bli, spännande framtid!
Jag behöver inspiration och ny kraft!
Önskar att jag hade en rådgivare och en inspiratör, som kunde kalkulera och se in i framtiden om hur mycket tid och pengar man ska våga satsa inför nya äventyr. Hjälp vad spännande! :)
På väg till Göteborg för en inspirationsrunda, hoppas på lite nya ider!
Söt moppe på vägen, heheh!

Inga kommentarer: