04 maj 2014

Benen känns som tunnor men solen skiner!

Ont det gör ont, men det går, det gör ont en stund på natten och mycket på dan.
Och alla omkring, de märker ingenting- DET GÖR OONT!

Ja, det var länge sen jag hade så här ont i armarna, handlederna och fingrarna. Det började förrgår natt då jag märkte att jag hade sjukligt svårt att placera höger arm så att det inte skulle värka. Sov hyffsat ändå, men i natt värkte benen, ryggslutet på vänster sida och fingrarna något hejdlöst, sov så där!
Jag har svårt för att plocka ur diskmaskinen, bära matkassar, hacka sallad, öppna burkar, hänga upp tvätt, putsa fönster mm. Det som är så lustigt med det här är att i bland kan jag göra allt detta med ren viljestyrka och ibland funkar det absolut inte alls. 
Tröttheten finns i musklerna hela tiden, värken kommer som den behagar, mest värker det vid väderväxlingar kallt, dragit och blåsigt.
Idag känns benen som två tunnor, vaderna känns stela och fulla med vätska, men jag tror inte att det är vätska, det är bara stelheten och värken igen :(

Nä, om jag skulle ta och vila lite, vill gärna orka gå på födelsedagskalas idag.
Solen skiner, MEN det blåser så fruktansvärt kallt, hoppas det snart blir varmare❤️ Önskar er en fin dag!

Inga kommentarer: