11 juni 2014

Lycklig

Idag är jag lycklig, det känns som att huvudet är aningen bättre i dag, så jag ska inte alls bli långvarig här vid datorn i dag, då jag känner att jag inte vågar sitta still för mycket.
Spänningshuvudvärken är i gång så snart jag sitter still för mycket eller om jag är i gång för mycket, så det är bara att försöka hitta en balans i det hela.
Ska försöka packa lite grejer inför semestern som stundar, är jätte nervös då jag inte alls har någon aning om hur jag kommer att må, men livet väntar inte på mig... eller ?
Jag vill inte sluta leva bara för att jag har ont och är trött, jag vill försöka leva som vanligt, men vissa dagar funkar helt enkelt ingenting, men idag är en lite bättre dag.. och jag ska försöka ta det lugnt och njuta. JIHUU!


2 kommentarer:

Tezz på S/Y Endeavour sa...

Det blir säkert bra! Skönt med semester. Själv måste jag jobba mest..
Kram

Piedra sa...

Så härligt att du känner dig lycklig! En människa som du som även talar om livets baksidor tror jag på när du säger att du är lycklig. För många människor är det bara en fasad. Unnar dig verkligen att må gott! Kram! ♥