02 juli 2014

Samtal med advokat pågår....

Sitter och väntar utanför Advokatens kontor. Samtal med den berörda och advokaten pågår och tiden för mig går mycket långsamt. Därför skriver jag några rader under tiden. 
Det är mycket att stå i, många tankar  trots att huvudet och kroppen inte riktigt hänger med, det borde vara förbjudet att vara trött när man MÅSTE vara på alerten! 
Gårdagens inlägg kändes lite för mycket, men det får stå kvar, kanske behövs den texten i framtiden, vem vet!? ( BUP och psykiatri inlägget )

I morses åt dottern och jag frukost på ett fik, så gott det var, men oj så
Stressad jag kände mig! Dottern sa flera gånger till mig att varva ner. 
Fika! Fika! 
Det är länge sedan jag köpte en morotskaka till kaffet, oh vad sött det var!!!! Förut kunde jag äta hur mycket som helst av morotskaka, men nu blir det inte så i framtiden, det får bli mindre söta kakor eller inga kakor alls. :)
Mums❤️

1 kommentar:

Piedra sa...

Nu har jag läst ikapp lite, och jag blir rosenrasande över att psykvården är så dåligt. Jag vet det från egen erfarenhet, men jag hoppades att de tog lite bättre hand om ungdomarna åtminstone.
Advokat? Vad handlar det om? Låter allvarligt. Tänker på dig och håller tummarna! Stor kram! ♥♥♥