28 september 2014

Var rädd om dig - utmattning

Renoveringen går mycket långsamt, men vad ska vi göra när min kropp totalt strejkar?! Jag blir så frustrerad och arg när jag inte orkar lika mycket som jag önskar.
Det enda jag kommit fram till på 2 veckor är att jag vill ha denna färgkombination 
Men hur det ska gå till vet jag inte !
Jag har pendlat mellan Kalklitir och vanlig tapet, men jag har sån beslutsångest .... 
Kan verkligen inte bestämma mig :(
Så fort min man frågar mig om jag bestämt mig hur vi ska gå vidare så börjar jag storböla!! Jag tycker att han stället krav och stressar i onödan, när det egentligen är jag som inte orkar ta beslut,.., jag orkar inte tänka, bestämma eller planera.. Jag orkar inte! Igår var kroppen så slut att jag knappt orkade hålla huvudet uppe...
Vi försöker att ta det riktigt lugnt, men det är svårt då vi båda hatar att ha oordning omkring oss och egentligen bara vill bli färdiga med projektet! Just nu ångrar jag allt IGEN!!! När ska jag lära mig? Jag är inte längre av samma material som tidigare, då jag orkade med VAD SOM HELST... DAG OCH NATT! Nu orkar jag knappt något!
Ska till läkaren på torsdag igen, får se vad han tycker om allt detta!?
 Fattar inte riktigt hur jag någonsin skulle kunna lappa ihop mitt liv igen????! 
Vill vara få tillbaka min energi och livslust !
Utmattning är verkligen inte att leka med, så snälla lova mig att du är rädd om dig själv!!!? 

Inga kommentarer: