04 oktober 2014

Lagom frustrerad

Dagen har gått fort igen, som alla andra dagar, men idag har jag försökt att göra lite nytta. Jag har försökt måla våra gamla dörrar och så tapetserade jag några vårder. Fick hjälp av dottern och grannbarnen också, så gulligt! 
Vårt projekt går verkligen inte fort, på 2 veckor har vi lyckats måla taket och några dörrar. Jag går med ständig ångest eftersom jag inte orkar, ( mätte fel 2 gånger av 4 vårder) men jag vill ju så gärna. 
Har många idéer om hur det ska se ut, men det får bli något klassiskt då jag verkligen inte orkar genomföra/tänka/planera hur jag egentligen vill ha det, tyvärr så var detta fel tillfälle att börja renovera källaren, men det har det varit i flera år nu... :( Det får ta den tid det tar, men visst är jag lagom frustrerad !!! Suck!

Inga kommentarer: