18 oktober 2014

Så mycket bättre med Carola!

Helt fantastiskt tolkning Carola gjorde av Olas låt i Så mycket bättre i kväll!
Tårarna rann när Ola uttryckte sin längtan  efter sin pappa som gav all tid till Jesus.
Så tragiskt, men ändå en verklighet som många vuxit upp med. Föräldrar lägger så mycket folkus på allt annat än sina barn... Barnen sitter och spelar framför datorn, kikar på tv eller sitter med sin mobil... Gemenskapen de längtar efter är långt borta :( 
Själv har jag jobbat väldigt mycket och nu får jag leva med konsekvenserna för det, ( utmattning, ångest, ånger mm ) men jag har ändå haft chansen att ändra på mina prioriteringar de senaste åren... 
Människorna omkring mig, särskilt min egen familj ska ha plats nr 1 i mitt liv, får det inte min uppmärksamhet så förlorar jag dem. Det är aldrig för sent, kärleken är starkare än avståndet, så våga närma dig dina kära även om det känns tufft, det är sannerligen värt priset❤️ Önskar dig en fin kväll❤️

Inga kommentarer: