27 november 2014

Dag 1 Lamaya beach - Allt på en gång

Vaknade tidigt i morses för att åka till Landvetter flygplats och Egypten Mars Alam. Kramade om hundarna och dottern innan färd och det kändes faktiskt lite ok! Kommer självklart att sakna dem, men tror att denna resa är välbehövlig för oss. Vi båda ( jag och min man ) är rätt slutkörda, det är mycket som hänt och orken tryter. Vi är så tacksamma över att dottern med vänner och hundar vill vara husvakter under tiden. 
Just nu känns det som att jag kommer att sova hela veckan, men samtidigt önskar jag att ladda batterierna ordentligt!
Det är vackert .... Fridfullt.... Tomt.... Saknad.... Ånger... Kärlek... Lugn...Stress...harmoni....panik...Allt på en gång❤️ Precis som vanligt!!! Så, på återseende mina kära bloggvänner❤️

Inga kommentarer: