23 november 2014

Give me some energy !! Please!

Älskar min vita Azalea ! Hoppas att den håller ett tag nu! Idag fick jag vackra rosor från min svägerska, tyvärr var jag inte hemma när de var förbi :(

Strosade i Knallerian idag då ångesten var jobbig, ville inte hem!!! Fattar inte vad ångesten egentligen kan åstadkomma med, fattar inte!!! Rastlösheten blandad med obehag som gastkramar mig emellanåt!!! Jag drömmer om stora saker jag vill åstadkomma här i livet, men hur sjutton ska jag lyckas med dem när jag mår så här!!??? Det måste finnas energi och ork!!! Var hittar jag det? 

1 kommentar:

Tezz På S/Y Endeavour sa...

Har läst tillbaka lite. Vilken härlig inspiration till inredning jag fick. Ja även ett Skepp är ju ett hem som kan inredas ;-)
Har tyvärr inte ekonomin just nu, eller orken eller tiden till det.
Barlasten och jobbet med den väntar. Värken är ett evigt problem sen olyckan. Och inkomsten mager med halv sjukpenning.
Håller på blåsa bort idag här.
Hoppas din ångest ger med sig.
KRAM