29 november 2014

Röda havet och det här med ork!!?

Oj, oj vad jag har sovit på stranden idag.
Sovit, ätit och sovit igen! 3 gånger somnade jag minst 1 timme varje gång, vad händer?! Konstig känsla! Jag vill inte läsa, jag vill inte lyssna på ljudbok, bara ligga i solsängen med min tusen kilo tunga kropp. Kroppen känns så tung och orken är minimal! Visst,vi kom faktiskt hit för att få välbehövlig vila, men lite ska man ändå kunna orka, njuta och uppleva? Kanske kommer orken om några dagar, ja kanske redan i morgon! 
Hoppas hoppas!!!!
Älsklingen var och snorklade och jag fotade i nattmössan :)
Otroligt vilket vatten!! Röda havet.. WOW!
Får se om det blir bada för mig eftersom jag är så frusen, doppade mig till maggen i alla fall ;) nu sitter vi på altanen med våra telefoner. Tacksamma över värmen och lugnet, men med en saknad i bröstet efter dem där hemma. Önskar er en fin kväll! 

1 kommentar:

Tezz På S/Y Endeavour sa...

Åh vilka härliga bilder!
Njut! ;-)
Har också varit där..
Kram