11 december 2014

Sjukdagarna slut - Fsk

Har 2 riktigt tuffa veckor bakom mig ( influensa, svår magsjuka, mens/mensvärk, migrän och ångest )
Första veckan var jag sjuk i Egypten ( inte riktigt kurerad av den än heller ) och när vi kom hem fick jag magsjuka som varade i 4 dagar, kunde inte behålla något i magen alls. All god mat från Egypten har nu verkligen lämnat min kropp, även extra kilorna. Hehe! Nu är jag bättre från den rumpsvidande forsränningen, men 2 dagar med envis migrän har fått mig att undra om magsjukan ändå inte va bättre?! Suck! 
Ligger med lazy i soffan och försöker vakna från min koma, tog nämligen 2 ångestdämpande tabletter i går kväll och jag blir så slötrött dagen efter av dem. Hatar den där slötrötta känslan... Orkar ingenting! 
Fick papper från försäkringskassan att min sjukpenning snart är slut eftersom jag varit sjukskriven så länge... Vad händer nu?  Får jag inga pengar? För nåt arbete kan vi tyvärr inte prata om inte arbetsträning heller ??? 
Suck och blä för den ångesten och oron!
Nu, vila lite till... sen frukost, mums!

2 kommentarer:

Tezz På S/Y Endeavour sa...

Då är vi två då som mår skit..
Hann inte ens bli av med förkylning så brakade vinterkräksjukan lös här.
Är helt utslagen idag.
KRYA PÅ DEJ!
Kram

Piedra sa...

Åh, den där pengaångesten, den är ännu värre än fysiska sjukdomar, tycker jag. Det finns inget som biter på den. Hoppas att du kvicknar till från migränen åtminstone!
Kramar! <3