09 januari 2015

Balklänning och Teddie

Önskar att jag kunde säga att året börjat bättre än jag hoppats, men det kan jag inte! Sömnen är något som jag saknar och ett arbete att gå till, samtidigt som jag känner att ångesten, tröttheten och värken fortfarande styr mitt liv. 
I förrgår hjälpte jag Laura med balklänning, hon provade några olika modeller och hon kom fram till vad hon ville ha rätt så fort, nu hoppas vi på
att allt blir som hon planerat.  
Teddie nya hundbebisen har varit hos mig i 2 dagar och det har gått jättebra.
Ångesten har varit jobbig idag och nu har jag dämpat ångesten med en rejäl kebabtallrik..... Massa pommes :/
Loke är verkligen min lilla ögonsten, älskar honom sååå mycket❤️

2 kommentarer:

Piedra sa...

Hundbebis? Nu har jag inte hängt med. Är den din eller?
Åh, kebab och pommes som är så gott! Men tyvärr vågar jag inte äta kebab längre p g a risken för att få i mig gluten.
Kram! <3

Tezz På S/Y Endeavour sa...

Åh vilken underbar vacker hund!
Vill ha!!
Tråkigt att det inte börjat som du önskar, det nya året. men än är det mycket kvar av 2015, jag hoppas det vänder för dej till det bästa.
KRAM