17 juli 2015

En lång paus

Det var riktigt länge sedan jag skrev något här på bloggen.
Jag har haft en paus, eftersom det blev ett krav att uppdatera bloggen oftare och oftare. 
Ni som följt mig, ni ska veta att jag saknat er, mina bloggvänner :)
Vet inte hur och när jag kommer att skriva, men det blir väl när jag helt enkelt känner för det... Dvs att det känns fridfullt att skriva och inte som ett krav.
Loke sover riktigt gott i soffan ;)

Jag har passat Teddy i några månader och han växer hur fort som helst.. Det är min svågers och svägerskas hund.
Han ville kika ut lite, så han hoppade upp på köksbordet som om det vore det mest naturliga i livet... Knashund ❤️
Lazy alltid lika söt , gumman!

Jag mår något bättre, men det kan bero på att min man har haft semester i 4 veckor och då känns allt mycket lättare.
Har värk och är enormt trött fortfarande, men stressnivån har nog gått ner en aning kan jag känna, men fruktansvärt lättstressad och påverkas jätte starkt/negativt av onödiga småsaker ibland. 
Hoppas att ni mår bra och att ni har en fin sommar !



1 kommentar:

Piedra sa...

Det ska så klart aldrig kännas som ett krav att uppdatera bloggen. Det ska man göra helt för sin egen skull. Kram! <3