24 september 2015

Soffbord med hjul - Industrial

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var vi till Möbelbazaren i söndags och köpte detta soffbord.
Älskar Industri stilen, men har svårt att få till det med alla dessa beslut och allt som ska matcha.

Sofforna och skåpet ska bytas ut så att det matchar bordet.
Jag har en konstig förmåga att alltid ångra mig efter ett köp, jag är väl för känslig för att ta större beslut nu när jag är utmattad.
Kommer ni ihåg när jag var tvungen att avboka soffan förra året?
Jag skrev ett inlägg om det här ( för er som vill läsa om mina konstiga fnatt ;) )
Nu när är soffbordet är köpt och mannen min älskar den, så den får bli kvar :)
Hur har du det vännen?


1 kommentar:

Piedra sa...

Riktigt snyggt soffbord! Ja, visst är det svårt med alla beslut när man är utmattad. Jag hade aldrig problem med att fatta beslut förr, men nu... Kram! <3