05 november 2015

Jag lever

Jag vill bara kort skriva att jag lever men har inte haft någon skrivlust på den senaste tiden.
Vi har kämpat med lite renovering här hemma, kämpigt har det verkligen varit!
Beslut som ska tas gör mig bara sjukare och tröttare ...
Vill så mycket mer, men orkar så förbaskat lite.
Grannpojken hjälpte gärna till, så skönt när han hjälpte till.... 
Då kunde jag inte stressa eller vara irriterad! Haha, barnarbete :)

Min älskling har varit så duktig med vardagsrumsväggen, men vi kom på något viktigt när vi äntligen var färdiga!!!!
BRANDRISKEN! 
Ja, då var det bara för älsklingen att såga bort panel bakom kaminen! Nu har han precis blivit färdigt med stenväggen som fick ersätta panelen.... Suck!
Jaja, vi har renoverat i 4 veckor, det har gått såååå långsamt, men samtidigt så är jag tacksam för att vi inte stressat, skulle aldrig orkat annars. Jaja, nu har jag skrivit lite om varför jag inte orkat skriva ... Hehehe!
Kram❤️

Inga kommentarer: