11 december 2015

Får vara försiktig

Det känns märkligt att vara hemma igen, här börjar tankarna vandra igen!
Julstressen och massa måsten, men jag känner att det är hyffsat ok ändå.
Jag försöker hela tiden att inte stressa upp mig, vill så mycket hela tiden, ser framemot julen, vill planera och pyssla. Orken finns inte riktigt där, men som jag skrivit tidigare så känns det ändå lättare.
Förkylningen har gett med sig och det känns ruskigt skönt att den gick över fort :D

Hemma väntade dotter, hennes kille och 2 underbara hundar, vilken glädje det var att komma hem till dem... LOVE LOVE LOVE!

Jag hade svårt för att somna igår, jag frös och mina tankar var överallt!
Varför blir det så hysteriskt direkt när man kommer hem från semestern?
Jag får vara försiktig känner jag... fyyy!

Hur har din vecka varit?

Inga kommentarer: