02 februari 2016

Sova på golvet?

Vad har ni för er mina kära bloggvänner?
Själv har jag inte varit speciellt intresserad av att skriva något alls här på ett tag då jag känner att jag står och stampar på samma ställe hela tiden.
Ingen riktig ro i själen till att göra något annat än kika i telefonen och instagram.
Jag älskar att pyssla med texter och bilder i telefonen, men ibland undrar jag hur nyttigt det kan vara på en skala mellan 1-3? 
Nu var jag dör igen NYTTIGT?! 
Kan man inte bara få göra det man tycker är roligt utan att ständigt ha dåligt samvete? 
Mina tankar kretsar jättemycket kring jobb igen, jag vill gärna göra något, orka något, vara något eller bara känna att jag gör lite nytta.... 
Loke ska vara hos oss en vecka då min prinsessa och hennes prins ska åka till Spanien 1 vecka, det ska bli spännande.
Loke vill gärna sova i sängen hos oss, men det går tyvärr inte då min man är aningen känslig mot hundar.... Loke fattar inte riktigt att han inte kan sova i våran säng, så han vaknar flera gånger per natt och vill upp i sängen. Det är rätt jobbigt då våran sömn blir lidande, vi sover ju inte så bra annars heller...
Vi får väl se.. Kanske får jag lägga mig hos honom på golvet  ;) 
Hur hade du gjort?

Inga kommentarer: