09 mars 2016

Sviter


Trött, uppgiven, dimmig, rastlös, snurrig, trögtänkt och ljudkänslig ....
 Så skulle jag vilja sammanfatta denna dag.
I natt var jag tvungen att ta lugnande då jag inte sovit ordentligt på 9 nätter. När jag tar en löjlig liten dos av lugnande hamnar jag i koma dagen efter, jag blir verkligen en zombie. Ångesten ökar och kroppen känns ännu tyngre än vanligt. 
Jag äter massor dagen efter och då menar jag massor!!
Hur ska jag någonsin kunna hålla min vikt ? 
Ännu mer press....
Inte nog med att man har ont i kroppen, trög i skallen och är totalt slut så ska jag orka fokusera på vad jag äter också!!! 
Jag är så fruktansvärt trött på detta!! 
I morgon ska vi upp jätte tidigt för vi ska hämta vår efterlängtade #husbil, hoppas att jag orkar med resan utan en massa sviter efteråt... 
Jag vill ju också försöka LEVA... 
Önska oss lycka till !!

Inga kommentarer: