07 augusti 2016

Ingen ordning på mig alls ...

Svårt för att sova, ångesten sliter i mig och jag vet inte varför ?
Jag tror att det är för att jag har värk i nacken, armarna och skulderbladen som gör att jag inte kan somna och det skapar ångest.
Många tankar flyger över mitt huvud just nu, men den största tanken av dem alla är vad jag ska börja arbetsträna med ?
Jag är rätt trött på att min energi går åt att fundera på vad jag ska pyssla med till hösten, istället för att få ordning på mitt mående och medicin för värk mm.
Det har gått 4 år sedan jag blev sjukskriven och vägen har varit riktigt lång... Fruktansvärt lång...
Trodde aldrig att det var möjligt att må så här som jag gör... Nu vet jag hur många har det... Fy sjutton !!!

Jag har lyckats att lägga på mig massa extra kilon igen, så det är dags att gå ner minst 15 kg rätt snabbt... Dvs... Dags för ännu en jojobantning ... Är så trött på detta också ....upp 20 kg, ner 20 kg och så fortsätter det fram och tillbaka, år efter år ...... 
Blir det aldrig någon ordning på mig igen ? 

Inga kommentarer: