02 november 2016

Minns inte

Det är allt bra konstigt att jag alltid skriver här på bloggen när det är som tuffast.
Tror att det är någon slags terapi att bara få skriva av sig lite.
Är så fruktansvärt trött på tröttheten igen, ångesten lurar bakom hörnet och jag kan känna luften gå ur mig mer än på riktigt länge.

Försäkringskassan ringde i dag och jag minns inte riktigt vad hon sa, hjärnan kopplar inte.... Minns inte... kan inte ta emot information.
Det hade något med att jag skulle återkomma till henne och att jag skulle fråga min läkare något, men vad det var.. minns jag just nu inte.

Min älskade man fick tinnitus för några månader sedan och han sover riktigt illa ... jag vet vad det gör med kroppen när man inte kan sova.. så jag lider med honom.

Varför blev det så fruktansvärt tufft igen?
Riktigt tufft...
Sover inte, har ont, orkar knappt duscha, borsta tänderna, ångest, trött.... ledsen... irriterad.. suck!
Längtar till värmen.. 

Inga kommentarer: