16 november 2016

Varför åkte vi?

15 november 2016 
Ligger i sängen här i Hurghada och funderar varför vi ens åkte iväg?! 
Är ledsen efter kvällspromenaden i stan där jag såg män med kameler 
och direkt fick jag för mig att kamelerna inte mår bra. 
Tårarna brände bakom ögonlocken och jag ville bara tillbaka till hotellrummet. 
Vad gör jag så långt ifrån dem jag älskar? 
... Saknar dem redan !
Jag tror att besöket hos sköterskan i måndags tog väldigt mycket av mina krafter,
 ännu en gång skulle jag berätta vad som hänt och att jag ännu inte fått någon hjälp. 
Nu måste jag sova.. Huvudvärken moler och pockar på uppmärksamhet IGEN,
 så det är bäst att lägga sig för natten... Natti natti ❤️

1 kommentar:

Piedra sa...

Var ligger Hurghada? Har du åkt dit ensam?
Tänker på dig och hoppas att det blir bättre i alla fall.
Kram 💕