26 november 2016

Blödig efter utlandsresa

Då är vi hemma igen efter en vecka i Egypten. Jag har sovit förvånadsvärt bra hela veckan och värmen har läkt min frusna och onda kropp.
Känns skönt att vara hemma igen...  Även fast jag får sova med morgonrock och en tubhalsduk runt mitt huvud varje natt.. Jag är ju så fruktansvärt känslig för drag..
Julen skapar enorm ångest hos mig och jag vet inte hur jag ska hantera mina känslor ?!? 
Jag Hatar att många människor får fira jul ensamma!!!
 Får se hur det blir i år.. 
Är enormt blödig kring jul.. 
Kanske för att jag kände mig ensam och övergiven vid juletiden när jag själv barn? 
Oj, en ny tanke!!! 
Kanske det är så? 
Julen har alltid varit kaotiskt när jag var liten..... 
Får fundera vidare på detta, det blev visst jobbigt igen....Ny insikt.... 

Inga kommentarer: