07 februari 2017

ÄNTLIGEN en grundlig läkare

Det gick bra hos läkaren, hon var väldigt öppen mot alla andra jag haft. Hon undersökte mig grundligt och verkligen lyssnade !!!

Hon tog EKG och massa blod... sa även att om proverna inte visar nåt får nästa steg bli hjärnröntgen.

Tänk att det tagit 5 år att komma hit.. att någon åtminstone brur sig om att undersöka mig grundligt... så förvånad !!

Tacksam ... orkade dock inte prata så där jättemycket men fick sagt det viktigaste i alla fall!! Första gången EKG på mig sen jag födde vår dotter ( 23 år sedan ) Nu hoppas vi på att det flyter på som smör framöver... Helt plötsligt blossade mitt ansikte upp så här

Får det rätt ofta men aldrig reagerat så starkt som idag... vad kan det bero på ?

2 kommentarer:

Piedra sa...

Åh, vad bra att du fick träffa en grundlig läkare! Det är så sällan de lyssnar nuförtiden, så sällan de tar en på allvar och så sällan de är grundliga.
Jag vet inte men tänker att ditt uppblossade ansikte kanske beror på någon form av allergi. Antingen någon hudvårdsprodukt du reagerar på eller något du ätit. Eller så skulle det kunna vara rosacea. Bäst är att kolla med läkare, tänker jag.
Kram <3

Anonym sa...

Tror du ska be läkaren kolla om du har lupus. Såna röda utslag är ett tydligt symtom på det.
Mvh Anders Gullin