24 maj 2017

Att snubbla i 2,3 km / timmen

Vad ska jag säga..
Kroppen är helt slut, är så trött så jag mår illa igen.
Sjukgymnastiken gick rätt okej igår, men det är eftersviterna jag hatar mest.
Jag började gå på gåbandet och kunde inte gå snabbt alls ( 2,3 km/ h ) ändå snubblade jag på min fötter. Kroppen kändes så extremt tung.
Musiken var lite för hög och lite för mycket rörelse i salen, så jag fick gå undan till ett annat rum.
Adrenalinet pumpade, så jag fortsatte att plocka maskrosor hemma på eftermiddagen och idag orkade jag knappt upp ur sängen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska hushålla med min energi, jag varken kan eller förmår?! 
Har provat lite fram och tillbaka och jag blir verkligen inte klok på detta!
Hur gör man egentligen?
Jag tycker att jag lever väldigt begränsat redan nu...

Inga kommentarer: