18 oktober 2017

Boxningen gav mig en kick... men

Gårdagen var dimmig efter både sjukgymnastik och psykologsamtal.
Jag fick testa på boxning igen efter många år som tyvärr resulterade i värsta huvudvärken och spänningar i nacke och huvud under natten och även under stora delar av dagen idag.
Det gav mig en kick, men även värk så jag kommer inte att fortsätta med  att testa boxning även om jag tycker att det är sjukt roligt. Det får bli vanlig tråkig styrketräning med låga vikter och minimalt med konditionsträning.
Idag har vi lagt färdigt golvet i nya tvättstugan och imorgon ska jag försöka ta mig till Rusta för att köpa väggfärg i en annan kulör, tycker att den jag valde (skiffer) var lite för mörk och kall i min smak. Så vi får se om jag blandar i en annan nyans i den befintliga färgen eller om jag kör en helt annan... ???
Nu ska jag lägga mig ... god natt och sov så gott !

Inga kommentarer: