03 november 2017

Äggfasta Dag 5

Idag är det dag 5 på äggfastan och jag måste säga att dagarna har gått förvånansvärt bra.
Jag har haft enorm spänningshuvudvärk, men det beror inte på fastan, känner igen spänningshuvudvärken så tydligt.
Det är ett konstant tryck i huvudet, spända axlar och värk i nacken, som strålar och sliter och man känner sig inte som en hel människa. Fruktansvärt jobbigt!

Jag har gått ner 2,9 kg och det känna i kroppen, men jag vet också att det är mest vatten.
Nu tänkte jag köra 2 dagar strikt LCHF och sedan börja med äggfastan igen på måndag i 5 dagar.
Får se hur jag gör... har inte riktigt bestämt mig ännu.

ÄGGFASTA DAG 5


  • FRUKOST - Ägglatte
    2 ägg
    1 msk kokosolja
    1 msk smör
    3 dl kaffe
    2 slicar  äggpizza från igår

  • LUNCH - Äggröra med dill
    2 kokta ägg
    2 msk smör
    Dillkrydda
  • MIDDAG - Har inte riktigt bestämt mig ännu :)
    Tillägg 4/11 Middagen jag åt, strikt lchf.
    - - - - - - - - - - 

Inga kommentarer: