28 april 2018

Balders Hage, mat och Ställplats på Hönö Klåva

Igår åkte vi och fukttestade husbilen i Alingsås för att garantier ska fortsätta gälla, känns dock väldigt udda att fukt testa en ny bil. Jajaj, men det är så man gör. :)

Jag brukar kika in på Balders Hage när jag är i Alingsås och det gjorde jag även denna gången, men tyvärr så händer det inte så mycket i den affären, samma gamla vanliga saker. Försökte kika om de tagit in något nytt märke eller ändrat om... men nej.... Så jag skyndade mig igenom affären utan att handla något och sedan åkte vi vidare till Hönö- Klåva ställplats för att sedan äta god mat och dricka gott.







Det var en riktigt fin kväll och jag är så tacksam för våra husbilsresor. 
Nu ska jag ta en värktablett. Har så ont i nacken och huvudet + mensvärk ... urk!
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: