02 maj 2018

En dag i taget ... gymdag idag

Åkte iväg och tränade  på Nordic Wellness i Knalleland idag. Jag promenerade på bandet i 20 minter och gjorde några övningar i styrkemaskinerna.

Tyvärr har jag  känt mig omotiverad hela dagen då min ork inte riktigt räcker till. Orkade inte  speciellt mycket på träningen heller, så då blir det extra jobbigt,  men jag kämpar på!
Jag vaknade vid 05:00 idag och ända sen dess har jag känt mig oduglig, värdelös och ointresserad av mina framtidsdrömmar ... Det negativa vill bryta ner mig !!! Utmattningen gör sig påmind och jag hoppas på lite mer inspiration framöver när det gäller arbetsträning  som jag så gärna vill ut på. Allt tar tyvärr sin egen lilla tid....jag har inget tålamod :( suck!
Nu ska jag sova en stund innan jag ska upp till psykologen igen!
God natt gott folk och sov riktigt bra !

Inga kommentarer: