28 augusti 2018

Det går verkligen upp och ner

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev någonting här igen...
Sedan juni har jag haft riktigt jobbig värk i armarna och nu för några veckor sedan övergick det till värsta spänningsvärken i huvudet och nacken istället.
Undrar lite varför just nu?
Det går verkligen upp och ner med måendet just nu då jag inte förstår mig på smärtan, men jag kämpar vidare. Jag ska på Jobb Borås i september och det känns bra, men ändå så fruktansvärt tufft ( just idag i alla fall ). Skam den som ger sig.
Sommaren har varit fantastisk trots smärtan, då värmen verkligen gjorde gott för min onda kropp.
Vi har åkt en hel del husbil och jag är tacksam över att jag orkar med det, det ger mig lugn och ro att få sitta i vår husbil tillsammans med mannen i mitt liv, bara han och jag. Så härligt!



Dottern och hennes hund var med oss till Kärradal och Öland i år,  tänk att hon fortfarande vill åka med sina gamla föräldrar... så mysigt!
Nu blir det att åka iväg en stund... sen hämta L från jobbet.
PUSS


Inga kommentarer: