21 november 2018

Värk, värk, värk....

Förlåt! Det är flera mänader sedan jag skrev något, men jag hoppas att ni följer mig på Instagram.
Jag har börjat på både Yoga och Qigong för att kolla min ork, dvs aktivitetsnivå. Det går tyvärr inte så bra!
Jag började med datakurs som inte alls fungerade som jag ville och nu försöker jag bara slappna av genom olika övningar, men det verkar inte gå så bra det heller!?
Jag har sån fruktansvärt jobbig värk i bröstryggen och axlarna som känns ända upp i nacken och huvudet. Det känns som att jag är övertrött...och har riktigt träningsvärk?!? Förkylningsvärk...Konstant!
Jag bet av en tand för några veckor sedan och det gjorde inte livet lyckligare precis!?
Något som irriterar mig är att jag inte klarar av att ha långt hår eftersom det kräver en hel del omvårdnad, så jag var tvungen emot lin vilja klippa av mig håret.... Nacken och axlarna tar så pass mycket stryk av att jag borstar och tvättar håret ... ! Trodde aldrig att jag skulle klippa mig så kort som jag gjorde ?!?!! 


Det känns skönt nu efteråt, men jag är inte riktigt nöjd ...
Jag skulle så gärna vilja gå på massage men vågar inte!
Är så rädd att värken ska bli värre... 
Skogspromenader och att få umgås med hundar är lycka för mig när det är så här jobbigt ...
Tacksam för dessa underbara Woffisar !


Nä, om jag skulle försöka sova lite nu.... 
Natti natti ! 

Inga kommentarer: