03 december 2018

Att ta hand om sig själv är inte lätt

När jag väl somnade så gick det ju bra att sova ( på 2 propavan ).
Triggerpunkterna gör vansinnigt ont i dag med och jag funderar om det är så nyttigt för mig att gå på Qigongen i morgon?
Jag är verkligen inte den personen som är rädd om mig själv och det är nog dags att verkligen ta tag i detta med att ta hand om sin kropp.
Jag köpte mig en spikmatta igår och nu letar jag efter en skön Yogamatta, vet du någon bra?
Läste någonstans att 8 mm är bäst... hm ?
Söker även en bra triggerpoint boll, men det är så svårt... måste läsa lite om alla dessa olika bollar och mackapärer.
Varför är det så svårt att ta hand om sig själv?
Jag tröttnar typ efter 2 gånger och tycker att jag duger som jag är.. men det handlar ju inte om att duga som man är, utan det handlar om att vilja ta hand om den kropp man fått och sköta om den.
Ush.. vad säger du?
Sen har jag tänkt att jag ska köpa olika oljor och spa produkter så att man kan sköta om sin hud också... Ska kika lite hos FYNDIQ nu, de ska ha billiga grejer för hemma spa. :)


Inga kommentarer: