21 mars 2008

Bilder på Kaninungar ( Blocket )

Våran söööta Molly har hittat ett hem!!
Detta är Molly & Diesel ( Diesel spräcklig ) Sålda

Detta är Dumle

Här har vi vita INTER


Inter här med.. =P


Detta är helsvarta MOZART Såld


Här har vi den sööööta ALICE Såld


Nelzon är kvar och Diesel såld


Nelzon lurv...


Här har vi Dumle och Nelly ,
Nelly har oxå hittat ett hem!

SÅ här har vi våra små lurvar...
Kika gärna på fler bilder ...
klicka bara på KANINERNA till höger i menyn!
Alla till Salu

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Bara lilla jag igen...bäst att inte visa dessa bolder för mina töser..då vill de ha allihop ju.

Men är alla till salu , eller de 3 nedersta?söt inter o alice va!!

Här får du en ninis av mig (el harae kanske det är, men what ever)...tyckte den passa dig!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~*GLAD PÅSK*~~
Önskar Millan!!!!

KRAM!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ska va:

Bilder & hare..om du undra...
(jäkla data!!!!)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Men åh vilka söta kaniner.... Jag som funderat på att skaffa, men nyss intalat mig själv att låta bli.... Sååå fina...

Önskar dig en härlig påskhelg!
Kram Hanna