25 december 2008

Abba Singstar, Zen Stone , Willow tree,

Mina julklappar!
Fick mp-3 spelare, som jag så länge önskat mig...
nu blir det till att jogga på bandet!
*pust*# Praktisk MP3-spelare med inbyggd högtalare.
#Ultrakompakt utformning med glansiga färger: mörkblå, svart, rosa och champagne.
#Modellen på 1GB lagrar upp till 500 låtar.* Modellen på 2GB lagrar upp till 1000 låtar.
#Stöd för MP3 och WMA.
#Upp till 20 timmars speltid via inbyggt, laddningsbart batteri.
#Standard mini-USB-anslutning för enkel musiköverföring. Så snart vi blir friska igen, så blir det att sjunga ABBA!
Typiskt att man blev sjuk just till julhelgen!

Denna fina WILLOW TREE figuren fick jag av min dotter, visst är den fin?
Jag som älskar rosa blommor! ( Figuren heter spring )

Och så fick jag pengar, hörlurar och armband till mp-3:n, ( armbandet är ett som man sätter i armen och sen fäster man mp-3:n i den, typ när man joggar ) *som om ni inte fattade det*

Inga kommentarer: