01 maj 2012

Båten är i sjön UTMATTAD och trädgårdsarbete

Vaknade tidigt i morse och blev faktiskt riktigt förvånad att jag orkade upp på benen!
Vi åkte och dränkte/sänkte båten i sjön och därefter grejade vi i trädgården hela eftermiddagen. Jag har tatt det riktigt lugnt några dagar, då jag inte alls mått bra... Har känt mig fullständigt knockad, utmattad och heeeelt slut!
Har haft några riktigt tuffa veckor, trött, ont i bröstet, ledsen, nästan apatisk och nu när kaninerna flyttade hemifrån har jag mått riktigt dåligt!
Saknar dem sååå!
Meningen med allt känns så onödigt smärtsamt!
Har bloggat ( skrivit dagbok) om detta tidigare i mina inlägg, men jag känner mig inte ett dugg klokare, om jag ska vara ärlig!
Det känns riktigt smärtsamt att leva emellanåt!
I går satt min älskling och jag vid köksbordet och diskuterade livet och vi kom fram till att livet är smärtsamt för många många många fler .... Vi möter alla motgångar och vi... Du och jag får inte ge upp hoppet om en bättre morgondag!
Lazy har inga bekymmer, hon älskar att ligga på altanen och kika på grannarna ;)

 
 


Inga kommentarer: