02 maj 2012

Stolliga tjejer - Träning och stor saknad

Idag har vi beställt massa smycken till Amende från Lotta Design!
Kuuul!
Efter jobbet var det dags för tjejgrupp, S hade gjort smörgåstårta som smakade ljuvligt gott! På dagen hade jag fått i mig 2 påsar Modifast ;) , så gissa om det smakade bra?!
Mums!
Tjejerna var på stolligt humör, vi gick iväg en stund och fotade under körsbärsträd, de är i full blom nu! Så ljuvliga blommor det är på träden, ME LIKE och fotona blev bra!

Träningen gick förvånadsvärt bra idag, med tanke på att jag hoppat över 2 träningspass förra veckan! Crosstrainer fick det bli och jag förbrände 711 kalorier på 52 minuter och det blev lite mer än 5 kilometer!!!:) hyffsad träning idag!

Jag tänker på ninisarna flera gånger per dag och jag saknar dem jätte mycket, särskilt när jag går ner till källarvåningen och ser att de inte är där :(((( Ush! Och Lazy är i Bb med S , så det är extra tomt idag!
Nu ska jag sova, i morgon är en ny dag och nya utmaningar!

Inga kommentarer: