05 augusti 2012

Varberg - Minigolf - Apelviken- LCHF glass ?

Idag åkte vi till Varberg med våra kära grannar. Vi åt på en mysig restaurang, men jag glömde att kolla vad stället heter... Typiskt mig! Det blev en kycklingsallad för mig och Loka Naturell. Efter maten blev det minigolf och det var ståhej med 4 barn, varav ett barn är under tre år! Jag tycker dock att de skötte sig bra över lag!
Vi blev väldigt glassugna efter minigolfen så det blev glass för alla förutom mig. LCHF glass fanns inte så klart!!!!
Jag frågade om de hade bär och de hade jordgubbar, så jag bad om grädde i en bägare och några jordgubbar, frågade förstås om grädden var sockrad och det var den inte, jihuuu! Lite gott fick jag med!
Såå stolt !
Någon som känner igen fiket?
Vi avslutade dagen med att barnen fick bada i Apelviken. Tack för en fin avslutning på min semester!

 

Inga kommentarer: