24 december 2012

Hjärta i guld och en I Phone 5

Julfirandet är över, men jag måste få säga att det är ändå lite trevligt med jul, eller vad tycker du?
Vi firade med svåger och svägerska m. fam hos svåger och vi hade det väldigt trevligt.
Snygga frun i huset hade förberett med dukning och sånt en hel del innan vi kom dit vid 12.00, vi småpratade lite och sen var det dags att värma maten.
I år ändrade vi tiden för julmiddagen till kl. 14 istället för kl.16 som det varit i alla år tidigare, det funkade nästan bättre, för då kunde barnen och vi vuxna titta på KALLE ANKA tillsammans! ;)
Efter Kalle, diskade vi undan och förberedde för kaffe och godsaker, för innan kaffet skulle paketen öppnas och efter det hade våran tjej förberett "femkamp" och det var riktigt bra och roligt var det också, alla trivdes och mådde gott! Det blev faktiskt dans i slutet.....Gang nam style! :)
Kvällen avslutades med Singstar!
Tack kära vänner för att vi fick fira jul med er, we love you!

Jag fick: En berlock i guld från min kära dotter som jag redan hängt runt halsen ❤ och en I phone 5 från min älskling.

Dottern fick: Hårvårdsprodukter och Dr. Martens.

Älskling fick: Godis ( 5 burkar med salta balkar) en fyll i bok som jag fyllt i (typ en kärleksförklaring)
Han ska få välja en eltandborste nu efter jul, ville inte köpa fel då han vill ha en speciell som jag inte hittat någonstans.

Hur har din jul varit?







Inga kommentarer: