23 december 2012

LCHF-SLARV

Efter julskinkan blev jag riktigt sugen på ris ala malta och tog mig friheten och åt ca 3 dl av röran+lite saftsoffa, 2 nävar chips och sög av saltet på 3 djungelvrål.
Det ska bli spännande att se hur magen kommer att reagera på detta och jag hoppas innerligt att jag får dåliga vibbar så att jag inte fortsätter i samma tempo i morgon:/ (Precis som att jag slarvar hela tiden, neeeee neeee jag har varit skärpt :) )
Det kommer jag inte att göra, förutom
att jag tar nog lite kålrotslåda, rödbetsallad och kanske en julstjärna till kaffet. Vi får se i morgon!!!
Just nu känner jag att sockret stiger åt huvudet och det känns inte bra, magen bubblar och jag känner mig hängig, har hjärtklappning och detta vill jag inte vara med om i morgon eller någon mer dag, eftersom jag mått så extremt bra av att äta LCHF.
Men jag ska ge mig en klapp på axeln, jag har faktiskt kört bra LCHF i 6 månader och sammanlagt har jag gått ner 17 kg sedan 1 januari 2012! Så lite duttig har jag varit❤
Hur går det för dig?

Inga kommentarer: