27 december 2012

Vilken klänning - Hollywoodfru?!

Vilken klänning skulle du välja?
Jag skulle ALDRIG kunna välja modell eller färg på klänning, så egentligen är jag tacksam för att jag slipper, men om jag skulle bli bjuden på ett maffigt bröllop skulle jag bli jätte glad och ABSOLUT tacka ja och till slut bestämma mig för en klänning! ;)

Jag fick FNATT idag och bestämde mig för att prova den rosa klänningen för skojs skull och skoja till det lite. Jag tog på mig klänningen och gick sedan upp till min älskling och tjoooade:
Här kommer din HOLLYWOODFRU!
Vad tycks?! :)
Han skrattade och påpekade mina blå strumpor med stjärnor på, som skymtade fram när jag gick .... Han tyckte inte att de marchade klänningen ;) *hihi*

Det finns ju så många fina fest, brud och balklänningar att välja på.
Vilken modell gillar du bäst av dessa?


Inga kommentarer: