29 december 2012

Vilken av dessa brudklänningar? Förnya löften!

Vilken av dessa brudklänningar skulle du välja ? Inte för att jag behöver någon, men kanske inom några år då vi förnyar våra löften?! Ärligt talat så blir det säkerligen ingen sån här maffig klänning, ( jag hade värsta gräddbakelsen på mig , det var i början av 90-talet) det får bli en enklare variant i så fall!
Förnya löften? Hmmmm... Varför?
Mina löften gäller ju än, men kanske behöver man påminna varandra om löfterna och fira kärleken lite extra just på årsdagarna ( 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 år ) och kanske skulle några kära vänner och lite släkt få vara med och fira, fast det skulle nog inte min man vilja, han skulle vilja resa bort:)
Hur ser du på detta med att förnya löfterna?
Nu blir det nattens ❤ Kram




Inga kommentarer: