01 januari 2013

NYTT ÅR 2013

Ja, då är det ett nytt år igen! Jag vill passa på att önska dig en underbar fortsättning på det nya året! Hoppas att du får ett alldeles speciellt år!
Vi har ett tufft år bakom oss och jag hoppas innerligt att 2013 blir det året då allting vänder!
Vi hade en underbar kväll i går tillsammans med Christian, Elisabeth, Niklas med familjer och våran vän Sara.
Jag saknade våran dotter som för andra året firade nyår utan mamma och pappa❤Tråkiiiiigt :/

Singstar, frågesport och Gagnam style var på schemat! Sofia älskade verkligen att sjunga, så duktig!
Min man hade förberett massa mat och ordnar med det mesta, så jag behövde inte göra så mycket mer än att handla och duka. ( och diska lite )
Du är bäst älskling❤

Jag moffade chips och godis, men idag har jag åter varit duktig, ska hålla mig till LCHF och ett NYÅRSLÖFTE: Inget godis på ett år, Michelle var nog lite besviken på sig själv, 18 minuter in på det nya året bröt hon sitt löfte och förlorade 500:- + ett par hörlurar. Tråkigt:(

Nu ska jag försöka sova, i morgon blir det träning. Puss och Kram
















Inga kommentarer: