13 januari 2013

Ägg blomkål och bacon

LCHF lunchen bestog av ägg, bacon och blomkål. Ska försöka göra gratänger av olika slag i veckan, så att jag får med mig en matlåda till jobbet.
Har ni några förslag?

Jag åkte till Hemmakväll och hyrde Jane Eyer, då jag fick tips om att filmen var bra.
Jag tyckte att filmen var något dryg och det hände inte så mycket i filmen som jag önskat. 3 stjärnor av 5
Efter filmen tog vi en långpromenad med Lazy och hon stötte på en kompishund, de fick busa och stojja en bra stund innan vi gick vidare.

I går hade jag fruktansvärd värk i armarna, trodde jag skulle bli knäpp då medicinen inte ens hjälpte.
Våra kära grannar kom hem från deras skidresa igår och de kom över och hälsade på oss, så kuuuul!

Nu ska jag sätta på lite kaffe och sedan sätta mig hos min älskling och Lazy och se på tv.
Hur har din helg varit?








Inga kommentarer: