13 januari 2013

Svart är svart - Djupt skuren

Svarta kläder har alltid varit min passion och det är det än idag! Jag har provat massa andra färger på mina kläder, men det har inte funkat helt enkelt, jag klarar inte av att ha det på mig, känns inte som jag om jag helt enkelt. VARFÖR?
Svart är svart helt enkelt ;)
Kikade på pinterest och hittade följande klänningar, visst är de grymma? Jag gillar verkligen när ryggen är djupt skuren.
Synd bara att jag aldrig skulle kunna bära en klänning eller tröja med öppen rygg, då jag har hemska ärr på ryggen :(
Vill du sy upp en klänning, kolla gärna med BalochFest.se !
Ha en fin kväll!











2 kommentarer:

sofiahivall sa...

åh så många fina kläningar!!!

Anonym sa...

Kan du berätta var du hittat bilderna?
Vill så jättegärna ha en klänning med lång ärm.
Skicka gärna svar till: petronella.laang@hotmail.com

Tack!