01 mars 2013

Annorlunda födelsedag

Ush, vilken dag det varit!
Stressade till gymmet vid halv åtta och därefter skyndade jag mig hem för att äta frukost och sen för att åka ner till trafikskolan för att registrera dottern. (Tyvärr var det stängt idag)
En sväng till Gina för att köpa militär leggings och därefter åka till T-hälla.
Tyvärr så fick vi ett meddelade att lille C spytt i natt och har troligtvis kräksjukan :(
Vi har varken råd eller tid att bli sjuka, så
vi bestämde oss för att inte åka och fick packa upp grejerna igen.
Det tråkigaste är att vi missar mammas 60-års fest. Ush och blä!
Lazys klor blev klippta idag av min duktiga dotter, själv vågar jag inte ;)

Nåja, sura miner och tjaft idag, tyvärr!
Jag var så suuugen på att hitta på något annat i stället, då jag ställt in mig på att komma hemifrån, men så blidde det INTE, tyvääääär!
Fick dock besök av 2 av mina finaste vänner, L&J... Tack för att ni tittade in!
Love you!



Inga kommentarer: