14 april 2013

Husbilsklubben antecknar städning på schemat

Bilen är städad från topp till tå!
Har tom skruvat loss skydd bara för att komma åt med dammsugare och trasa.
Så skurlisa har varit i farten idag :)

Jag skulle dock vilja byta ut klädseln på kuddarna till något grått/svart/vitt, något lite tuffare. Grönt har aldrig varit min färg, så jag går kika om jag hittar någon som kan göra nya till en billig peng eller om någon säljer rent av färdiga?! Har du nån aning?

Det kommer att bli spännande att se om husbil är något för oss, eftersom jag inte är någon campingmänniska alls, men jag ska absolut ge det en chans.

Jag satte mig i husbilen för 'the man' grejade med ljudet till högtalare och bestämde mig för att blogga, då blev det tyst i huset ;)
Nu ska jag se vart han tog vägen, chansar på att han gick över en sväng till grannen.
Tråkigt att sitta här själv ❤
Hoppas ni haft en trevlig dag !
Kramizar

Inga kommentarer: