28 april 2013

Toa, blommor och träning axlar och rygg

TOALETTEN har varit min vän idag!
Vad jag varit dålig i magen idag, sprungit på toa 4 gånger och det är faktiskt ett mirakel!!!! Ett STORT mirakel!!!
Eller sockerchock från igår !! :D
Lite godis satte fart på min mage, slarvade lite med godis i går pch jag borde veta bättre!

Förlåt, men jag måste få det noterat då jag normalt och för jämnan är som en uppstoppad korv!! ( Förstoppad)
Känns så gott i magen, men jag oroar mig redan för att proppen ska fastna... Ush!


I dag har jag gjort lite fint i trädgården och det har varit mycket blandade känslor. Trött, men ändå pigg. Glad, men ledsen. Lugn och ångestfylld, men det har gått bra ändå.
Vet ni vad??
JAG har köpt blå pens'er och jag som verkligen inte gillar blått!! Vad har hänt?
Vad tog det åt mig? Har jag nån slags kris?

I morgon blir det äntligen träning efter 2 dagars vila! Rygg och axlar står på schemat! Jihaa❤Nu, natti natti!








Inga kommentarer: