13 augusti 2013

Inte gjort någonting - ångest

Så här är det alltså!
Ush, vad känslig jag är...
Känner mig skakig, ångesten kryper på sakta men säkert. Morgonen känns lättare, men framåt 12-tiden börjar ångesten och tröttheten krypa in under mitt skinn!
Jag är så lagom glad just nu!
Tänkte att jag skulle fixa bloggen då högerspalten försvunnit men jag fungerar inte, och jag tycker det är konstigt! Så snart jag ska "problemlösa" så låser det sig, varför ? Jag blir galen!
Hjärtat slår så jag hör dess hjärtslag, dunk, dunk, dunk i heeela skallen, det enda positiva i det är att jag vet att jag lever, för övrigt hatar jag känslan..ångest, prestationskrav, trötthet,panikångest ???
När ska man orka leva i nuet?
Nu se på Hollywoodfruar som lever såna perfekta och lyckliga liv!!! Hahhah, vilken lögn, de har nog sina problem, tro mig! 
Glad för deras skull, men hoppas att de mår bra och tar vara på livet och det som är viktigt! 
Hoppas kvällen blir lugnare!

Inga kommentarer: