22 december 2013

Förtydligande om gårdagens inlägg

Jag vill bara säga något om gårdagens inlägg, att det jag egentligen menade var att det är som att leva i ett dike (full kontroll, mycket glädje och fantasirik= energi el. livsglädje ) och att fullständigt hamma i det andra diket ( ingen energi och ingen kontroll=utmattning ) så det var det jag menade med att min personlighet krockar med min utmattning :(  Det ena till det andra diket :(
Allt eller inget 
Lite eller mycket
Sant eller falskt
Osv...
Idag är det 4:e advent och jag önskar er en FIN JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR❤️


1 kommentar:

Piedra sa...

Det där kan jag känna igen, att man sitter i ett dike någonstans och ser allting som pågår, och man har så mycket inom sig som man skulle vilja göra. Och så bara går det inte p g a orkbrist. Det om något är deprimerande. Kram och god jul! ♥