23 december 2013

Make IT HAPPEN - Exhausted

Det känns konstigt att fira jul dan före dan, då dottern ska fira jul med sin kompis i morgon. Vi öppnade varsin julklapp och spelade BINGOLOTTO!
Ingen vinst tyvärr ... Så tråkigt, men vi fick öppna en julklapp var, det var mysigt!
Jag fick en underbar tavla av Sandra sommar det stod MAKE IT HAPPEN TODAY , som hon tyckte vi skulle ha i sovrummet över sängen, den var jättefin!
Bild kommer senare...
Älsklingen fick ett Sons Of Anarchy linne från dottern❤️ Vi älskar serien (Sons of Anarchy) båda två, så har nu inte sett den tycker vi att ni birde ge serien en chans❤️Tummen upp.
Sandra fick högtalare och kompisen fick en tavla ❤️

Idag har jag promenerat med Lazy och efter promenaden åt jag lite frukost för att sedan ta mig till Knalleland för att köpa lite kålrotslåda och rödbetssallad, borde inte ha gett mig ut alls då jag varit helt slut idag, under uppersittarkvällen önskade jag bara att få lämna allt, jag var så hiskeligt trött.... Ångestladdad för att jag inte orkar ett skit, ursäkta mig, men det känns övermäktigt emellanåt !
Många julkramar till er alla om jag inte orkar skriva nåt i morgon ❤️God Jul❤️

Inga kommentarer: