24 december 2013

Tröttaste julen ever

Här är den fina tavlan jag fick av min dotter, texten är i guld och den är hur fin som helst!

Tröttheten förlamar mig även en sån här fin dag som JULAFTON. Jag försökte hjälpa till med julmaten men mina händer värkte och var så svaga, det var svårt att skära osv... Efter maten vid halv tre hade jag kunnat sova för natten, rolig jag känner mig !!! MEN jag lade mig i soffan istället för att vila under tiden vi kikade på Kalle Anka och tro det eller ej, men jag somnade en stund och nu väntar vi på att komma iväg till våra kära grannar en sväng för att lämna över lite julklappar till barnen. 
GOD JUL !

1 kommentar:

Piedra sa...

Wow, vilken otroligt fin tavla!
Det är samma här, tröttaste julen ever. Den klår till och med jularna när barnen var små, och jag trodde att man inte kunde bli tröttare. Upplever själv också en stor svaghet i armar och händer och en orkeslöshet av megaformat. Kram! ♥